Organizujesz wydarzenia z udziałem wolontariuszy? Zajrzyj na KONgres!

W najbliższy weekend w Pierwszej Stolicy Polski odbędzie się KONgres, czyli wędrująca impreza szkoleniowa dla osób tworzących konwenty fantastyki. Dzięki decyzji czuwającej nad nią Kapituły, jej organizatorami są w tym roku Stowarzyszenie Fantasmagoria oraz Miejski Ośrodek Kultury w Gnieźnie.

 

Czym jest KONgres?

Wykłady, dyskusje, prelekcje i warsztaty wypełnią dwa dni tego wydarzenia. Na uczestników czekać będą cztery sale programowe, gdzie organizatorzy konwentów z całej Polski dzielić się będą doświadczeniem i wiedzą. Tematyka jest bardzo różnorodna, od paneli dotyczących zarządzania zespołem, poprzez współpracę z wystawcami a na technologiach wirtualnych kończąc. Jednym z głównych wątków programowych będzie współpraca z wolontariuszami, bez udziału których trudno wyobrazić sobie jakąkolwiek większą imprezę kulturalną.

 

Dlaczego warto?

Podczas niemal czterdziestu punktów programu będzie można nie tylko wiele się dowiedzieć, ale także porozmawiać z osobami, które organizują wydarzenia fanowskie w całej Polsce. Każde z nich ma swoją specyfikę i ludzie je przygotowujący często mogą mieć genialne rozwiązania trapiących naszą imprezę problemów. To niepowtarzalna okazja, by zapytać o problematyczne kwestie czy dowiedzieć się więcej o nowych  rozwiązaniach, które można potem wykorzystać na swoim wydarzeniu.

 

Co, gdzie, kiedy?

KONgres rozpocznie się w sobotę, 16 marca o 9.45 w Miejskim Ośrodku Kultury w Gnieźnie, ul. Łubieńskiego 11. Jego pełen program znaleźć można w linku poniżej. Wejściówki w cenie 30 złotych do kupienia na miejscu. Wydarzeniu towarzyszy publikacja “KONtakty” z artykułami dotyczącymi organizacji konwentów, którą w cenie 20 złotych nabyć można będzie razem z biletem wstępu.

 

Program i wszystkie ważne informacje na temat wydarzenia znaleźć można tu: https://fantasmagoria.gniezno.pl/kongres/

Skip to content